Máster Universitario en Dirección de Empresas - MBA
-
Buen nivel educativo y los mejores profesores.
← | →
-
En este lugar he recibido educación de calidad.
← | →
-
El plan de estudio que tiene es sumamente completo. Abarca bastante. Es una de las mejores universidades de la zona. El campus que tienen es grande, espacioso, con mucho verde para poder disfrutar y descansar la cabeza. Los docentes imparten las clases de forma muy correcta. Son todos profesionales. Las aulas son espacioasas y cuentan con equipos tecnológicos.
← | →
Maestría
En Villaviciosa de Odón (España)
*Precio estimado
Importe original en EUR:
12,000 €
¡No dejes escapar esta oportunidad!
-
Tipología
Maestría
-
Lugar
Villaviciosa de odón (España)
-
Duración
9 Meses
-
Inicio
Fechas disponibles
¿Estás buscando una formación completa? ¿Quieres especializarte y aumentar tus posibilidades para alcanzar el éxito? Si es así, no busques más.
Emagister ha añadido este Máster Universitario en Dirección de Empresas MBA a su amplia oferta educativa, ofrecido por el prestigioso centro UNIVERSIDAD EUROPEA, una formación completa y de vanguardia que te permitirá desarrollar todas las habilidades necesarias en el campo de la dirección de empresas para que logres tus objetivos profesionales.
Su metodología presencial te permitirá sacarle el máximo partido al profesorado, así como contar con un correcto asesoramiento durante los estudios. Además, también contarás con compañeros sobre los cuales respaldarte.
Te formarás con los mejores profesionales y seguirás un amplio temario. Tocarás en profundidad conceptos como E business, Marketing, Administración de Empresas, Contabilidad, Finanzas, Administración, Dirección de empresas, Management, Recursos humanos, Innovación, Creación de empresas, entre otros.
Si quieres saber más sobre esta formación, solicita información en esta página web. Contactaremos contigo con la mayor rapidez posible para dar respuesta a todas tus preguntas.
Sedes y fechas disponibles
Ubicación
comienzo
comienzo
Información relevante sobre el curso
This program offers you the opportunity for professional improvement and advance your career in your current organization. It allows you to update your professional profile in a broad manner, open the possibility of putting your own business ideas practice or to undertake doctoral studies. You will be able to lead and coordinate teams from different areas of the company: finance, marketing, sales, accounting, human resources, operations, strategy, project management, technology and innovation.
Our students come from university backgrounds in Engineering, Law, Health Sciences, Business Administration, Economics as well as other degrees and are seeking to further their training and studies and/or professional experience in order to acquire a global, integrated and strategic vision of a company
Opiniones
-
Buen nivel educativo y los mejores profesores.
← | →
-
En este lugar he recibido educación de calidad.
← | →
-
El plan de estudio que tiene es sumamente completo. Abarca bastante. Es una de las mejores universidades de la zona. El campus que tienen es grande, espacioso, con mucho verde para poder disfrutar y descansar la cabeza. Los docentes imparten las clases de forma muy correcta. Son todos profesionales. Las aulas son espacioasas y cuentan con equipos tecnológicos.
← | →
Valoración del curso
Lo recomiendan
Valoración del Centro
Anónimo
Enrique Penalva
Fernando Palencia
Logros de este Centro
Todos los cursos están actualizados
La valoración media es superior a 3,7
Más de 50 opiniones en los últimos 12 meses
Este centro lleva 3 años en Emagister.
Materias
- E business
- Marketing
- Administración de Empresas
- Contabilidad
- Finanzas
- Administración
- Dirección de empresas
- Management
- Recursos humanos
- Innovación
- Creación de empresas
- Mercado
- Control de gestión
- Operaciones societarias
- Contabilidad financiera
- Gestión
- Planificación
- Contabilidad de costes
- Habilidades comunicativas
- E-business
- Dirección de personas
- Fundamentos del Marketing
- Derecho de la empresa
- Management Skills
- Strategic Marketing
- Organización Industrial
- Economía de la empresa
- Sistemas Impositivos
- Sector Analysis
- Internal Analysis
- Accounting for leadership
- Advanced accounting
- Valuation of investments
- Sources of financing
Temario
MODULE 1. General management
The contents are organized into the following study units:
▪ Management Skills.
▪ Organizational structure and people management.
▪ Global vision, entrepreneurial spirit and decision-making.
▪ Business ethics and corporate social responsibility.
▪ Artificial intelligence and business analytics in decision-making.
MODULE 2. Environment analysis and strategy
The subject is organized into the following study units:
▪ Economic Environment.
▪ Legal Environment.
▪ Introduction to strategic analysis.
▪ Sector Analysis.
▪ Internal Analysis.
▪ Strategies for expansion and internationalization.
MODULE 3. Accounting and finances
The content is grouped into the following units:
▪ Accounting for leadership.
▪ Advanced accounting.
▪ Management control.
▪ Business diagnostics and sustainable financial strategy design.
▪ Valuation of investments.
▪ Sources of financing.
▪ Valuing companies.
MODULE 4. Marketing and communications
The contents are grouped into the following units:
▪ Strategic Marketing.
▪ The product.
▪ The Price.
▪ The commercial distribution.
▪ Communication.
▪ Market research.
MODULE 5. Operations management
The content is grouped into the following areas:
▪ General aspects of operations management.
▪ Operations strategies.
▪ Operations management.
▪ Materials management.
▪ Activity planning.
▪ Systems for improving operations.
MODULE 6. Commercial management
The content is grouped into the following areas:
▪ Introduction to Commercial Management.
▪ Sales in complex environments.
▪ Sales organization.
▪ Management of sales teams.
▪ Sales channels.
MODULE 7. Technology and innovation
The content is grouped into the following areas:
▪ Technological environment, technology and information systems.
▪ Strategic role of information systems.
▪ Innovation and business changes.
▪ Tools for innovation management.
▪ Information society and e-Business.
▪ New trends.
MODULE 8. Professional internships
Applying skills and content acquired to practice. The student will
undertake professional tasks under the supervision of a supervisor
in a company and an academic tutor, who will guide this process of
introduction into the practical application of the skills and contents
of the program.
MODULE 9. End of master thesis project
The development of the End of Master Thesis Project will take place
in a group, using as a basis the knowledge acquired during the different modules and the professional internships. Students will always
be guided by their tutor and evaluated by a panel.
Máster Universitario en Dirección de Empresas - MBA
*Precio estimado
Importe original en EUR:
12,000 €